
Znáte ten pocit, když přistane další poptávka a vy si říkáte „Už zase!“? Jenže… kolik těch poptávek vlastně máte? A sledujete vůbec, odkud přicházejí a jak s nimi pracujete?
V dnešním díle se podíváme na to, jak přestat hádat a začít vědět. Probereme, proč je životně důležité mít přehled o každém leadu, jak poznat, kdo jen „oťukává“ a kdo skutečně chce utrácet, a kdy je ten správný moment pozvat klienta na prohlídku.
Navíc se podělíme o triky, jak udělat z každé návštěvy nezapomenutelný zážitek, který přesvědčí i ty nejváhavější klienty. Protože ruku na srdce – nabídka, která vypadá jako kopírka pro všechny, nikoho nenadchne.
Ať už provozuješ cokoliv od malé galerie po kongresové centrum, tohle je díl, který ti pomůže přestat se v poptávkách topit a začít je proměňovat v úspěšné akce.